Aidianin kotimaan myynti
Aidian Oy:n kotimaan myynti kattaa koko Suomen, ja palveluksessamme työskentelee seitsemän henkilöä, joista kuusi henkilöä on kentällä ja yksi toimistolla. Kentän ihmisten vastuualueet ja yhteystiedot löydät täältä. Kotimaan myyntiyksikkö on perustettu vuonna 1974.
Kaikki kotimaan myynnin henkilöt ovat alan ammattilaisia, joilla on asianmukaiset pätevyydet ja koulutukset asiakkaiden luona tapahtuviin laite- ja tuotekoulutuksiin. Huolehdimme henkilöstön osaamisen kehittämisestä säännöllisillä sisäisillä ja ulkoisilla koulutuksilla.
Miten kotimaan myynti toimii?
Kotimaan myynti pyrkii aina yhdessä asiakkaan kanssa löytämään parhaan mahdollisen ratkaisun asiakkaan tarpeisiin. Myyntitiimimme jäsenten toiminnan periaate on tarjota asiakkaillemme kokonaisratkaisua, jolla asiakkaidemme prosesseja voidaan helpottaa, nopeuttaa tai tehostaa. Kokonaisratkaisu voi sisältää laitteiden tarvekartoitusta, testivalikoiman läpikäyntiä ja erilaisia toimenpiteitä hankinnan jälkeen, kuten käyttöönottokoulutusta ja osaamisen testaamista, tai laitteiden päivityksiä. Myyntitiimimme huolehtii asiakkaastamme aina parhaalla mahdollisella tavalla, joko asiakkaan luona tai toimistolta käsin puhelintuella. Asiakas tavoittaa tiimistämme aina jonkun ja meiltä löytyy teille aina ratkaisu tarpeisiinne.
Aidianin omien tuotteiden lisäksi kotimaan myyntiyksikön tuotevalikoimaa täydentävät edustustuotteet. Niin omissa tuotteissa kuin edustustuotteidenkin valinnassa korkealaatuisuus, käyttäjäystävällisyys ja turvallisuus ovat tärkeitä kriteereitä. Aidianilla on ISO 13485 -sertifikaatti.